مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-17سياسي

رویوران: رژیم صهیونیستی بزرگترین چالش حقوق بین الملل است 


معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: حق تعیین سرنوشت برای همه ملت ها است اما فلسطینی ها تنها ملتی هستند که از آن محروم شده اند.

- معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: حق تعیین سرنوشت برای همه ملت ها است اما فلسطینی ها تنها ملتی هستند که از آن محروم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رویوران در نشست ازطوفان الاقصی تا صبح آزادی طی سخنانی اعلام کرد که ستادی در ارتباط با عملیات طوفان الاقصی و مساله غزه تشکیل شده و دارای 12 کارگروه است که یکی از کارگروه ها رسانه است تا از این طریق بتوان هم افزایی در عرصه رسانه در ارتباط با این موضوع داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: بخش حقوقی یکی از مواردی بوده که بارها توسط رژیم صهیونیستی نقض شده، به عنوان مثال قدرت های بین المللی و سازمان های جهانی که در کنار رژیم صهیونیستی قرار داشتند و پیش از اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی، در چارچوب عهدنامه 181 حدود 54 درصد از سرزمین فلسطین را به صهیونیست ها و 44 درصد را نیز هم به فلسطینی ها دادند همچنین 2 درصد هم به عنوان منطقه بین المللی مشخص شد.

این عهدنامه از طرف رژیم صهیونیستی نقض شد.

رویوران همچنین گفت: زمانی که سازمان ملل و شورای امنیت قطعنامه در ارتباط با بازگشت آوارگان فلسطینی و دادن غرامت به آنها را مطرح کرد، رژیم صهیونیستی از بازگشت آنها نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویوران: رژیم صهیونیستی بزرگترین چالش حقوق بین الملل است 

رویوران: رژیم صهیونیستی بزرگترین چالش حقوق بین الملل است